Zaproszenie do spotkania online - PiG Oprogramowanie w zamówieniach publicznych

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Poniżej zamieszczamy treść zaproszenia skierowanego do producentów oprogramowania związanego z obsługą lub przeprowadzeniem zamówień publicznych. 

 

Zamówienia publiczne w naszym kraju od kilku lat zmierzają w stronę rozwiązań informatycznych. Kierunek tych zmian wyznaczają między innymi przepisy prawa, efektywność i szybkość dostępu do przekazywanych informacji. W związku z brakiem szczegółowych informacji na ten temat, pragniemy zaprosić wszystkich twórców, producentów do przedstawienia swoich rozwiązań w zakresie zamówień publicznych. W oparciu o informacje pozyskane ze stron internetowych oraz osób zajmujących się tematyką zamówień publicznych zapraszamy do zaprezentowania swojego produktu, wprowadzonych tam rozwiązań związanych w sposób bezpośredni lub pośredni z zamówieniami publicznymi.

Informacja o sposobie zaprezentowania swoich rozwiązań.

1. Uczestnictwo w bezpłatnym webinarze, który prowadzimy pod marką PiG na stronach Pracowni Zamówień Publicznych (link do wcześniejszych nagrań – spotkań). Zasady uczestnictwa zostały opisane w załączniku do niniejszego zaproszenia oraz omówione na spotkaniu PiG w dniu 16.06.2020 r – link:

https://www.facebook.com/PracowniaZamowienPublicznych

Celem webinaru jest zaprezentowanie szerszej grupie osób produktu, jego funkcjonalności i przydatności w zamówieniach publicznych. Zasady prowadzenia spotkania są identyczne dla wszystkich rozwiązań, które chcemy prezentować, a zakres pytań i tematów jest wcześniej – wg tych samych zasad - podany wszystkim uczestnikom projektu. Spotkanie jest nagrywane – online oraz transmitowanie „na żywo” Fanpage Pracowni Zamówień Publicznych (https://www.facebook.com/PracowniaZamowienPublicznych). Uczestnik projektu może także otrzymać nagranie i wykorzystać je w swojej działalności. Na spotkaniu są podnoszone jedynie te zagadnienia i pytania, które zostały przesłane w niniejszym zaproszeniu. Celem spotkania jest pozytywne zaprezentowanie danego rozwiązania, wskazania dodatkowych źródeł informacji o danym rozwiązaniu.

W trakcie webinarium niedopuszczalnym jest porównywanie swoich produktów z innymi rozwiązaniami istniejącymi na rynku za wyjątkiem bezpłatnej wersji miniPortalu UZP (jeżeli w danym obszarze jest możliwość dokonania takiego porównania). Termin jest ustalany indywidualnie z zainteresowaną osobą. Każdorazowo przed spotkaniem (platforma zoom) jest prowadzone co najmniej jedno spotkanie robocze w celu sprawdzenia łącz, pomocy technicznej w sprawnym przeprowadzeniu prezentacji proponowanych rozwiązań. Przed spotkaniem prosimy także o wypełnienie formularza identyfikującego obszar tematyczny objęty oferowanym rozwiązaniem.  Podanie dodatkowych szczegółów może ułatwić zainteresowanym poznanie danego rozwiązania oraz podjąć decyzję o zastosowaniu danego rozwiązania w jednostce.

Kolejność czynności, które należałoby wykonać, aby doszło do takiego spotkania.

A) Obecnie podajemy pełny obszar tematyczny dotyczący zamówień publicznych (uniwersalny – identyczny dla każdego rozwiązania).

B) Na podstawie otrzymanych informacji zostaje zakreślony obszar tematyczny, który jest możliwy do omówienia na tym spotkaniu. Zostaje przygotowany zestaw zagadnień charakteryzujący Państwa rozwiązanie (w załączeniu – identyczny dla każdego rozwiązania).

C) Ustalamy termin roboczego spotkania na platformie zoom (szczegóły i strona techniczna jest po naszej stronie), gdzie wstępnie testujemy sposób prowadzenia spotkania, możliwości techniczne. Ze względu na ograniczony czas (maksymalnie do 45 minut), w jakim zakresie zostanie on wykorzystany przez daną osobę leży w jej decyzji. Z naszej strony będą przedstawione propozycje możliwych rozwiązań. Jeżeli będzie taka konieczność spotkanie robocze możemy powtórzyć. Zostaje także ustalony przedział czasowy (maksymalnie 45 minut), w którym dane rozwiązanie będzie prezentowane na spotkaniu.

D) W ustalonym przez obie strony terminie zostaje przeprowadzone spotkanie (webinar), na który wyznaczona osoba zaprezentuje rozwiązanie możliwe do zastosowania w zamówieniach publicznych. Zostaną tam także podane informacje kontaktowe, możliwe rabaty czy rozwiązania korzystne dla potencjalnych użytkowników.

2. Możliwość bezpłatnego opisania praktycznych szczegółów swoich rozwiązań na stronie www.pzp.pl w oddzielnym panelu przeznaczonym tylko dla Państwa produktu dotyczącego zamówień publicznych (w załączeniu schemat tematyczny i możliwe informacje).

3. Po spotkaniu prosimy o wypełnienie ankiety zawierającej podstawowe informacje, które zostaną udostępnione na stronie www.pzp.pl. Istnieje także możliwość udostępnienia dodatkowych materiałów związanych z omawianym produktem.

W załączeniu propozycja zakresu tematycznego możliwego do zaprezentowania.  

Bezpośredni kontakt do organizatorów projektu – prowadzących webinar:
Piotr Sperczyński; mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; telefon: +48 602 69 33 15,
Grzegorz Basiński: mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; telefon: +48 791 019 142.

 

Pracownia Zamówień Publicznych
Piotr Sperczyński


tel.: +48 602 69 33 15
e-mail: pzp@pzp.pl

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Polityka prywatności i wykorzystania plików cookies w serwisach internetowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Kielcach

Ochrona prywatności

Pracownia Zamówień Publicznych (zwane dalej "PZP") przywiązuje szczególną wagę do poszanowania prywatności użytkowników odwiedzających serwisy internetowe administrowane przez PZP (zwane dalej "Serwisami"). Gromadzone w dziennikach logów dane są wykorzystywane wyłącznie do celów administrowania Serwisami. Wszelkie dane użytkowników uzyskane za pośrednictwem Serwisów przeznaczone są wyłącznie na użytek PZP.

Administrowanie Serwisami

Wszelkie czynności związane z funkcjonowaniem Serwisów, PZP podejmuje poprzez swoje komórki organizacyjne: _______________

Gromadzenie danych

I. Wszelkie dane pochodzące od użytkowników Serwisów gromadzone są:
informacje uzyskiwane podczas korzystania z Serwisów – wśród nich mogą być:
a. informacje w dziennikach serwerów – nasze serwery automatycznie zapisują takie dane, jak żądanie strony wysyłane przez użytkownika, datę i godzinę żądania oraz wysłania odpowiedzi, dane urządzenia (np. model sprzętu), typ przeglądarki, język przeglądarki, typ systemu operacyjnego,
b. adres IP – każdy komputer podłączony do Internetu ma przypisany niepowtarzalny numer, czyli adres IP; na jego podstawie można np. zidentyfikować kraj, z którego dany użytkownik łączy się z siecią,
c. pliki tekstowe (ang. "cookies") wysyłane do komputera użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej.

II. Administratorem danych zawartych w Serwisach jest Pracownia Zamówień Publicznych

Mechanizm cookies

I. Przeglądarka internetowa może przechowywać pliki cookies na dysku komputera. W plikach cookies znajdują się informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Serwisów.
II. Zawartość plików cookies nie pozwala na identyfikację użytkownika.
III. Za pomocą plików cookies nie są przetwarzane lub przechowywane dane osobowe użytkowników Serwisów.
IV. Mechanizm cookies nie jest wykorzystywany do pozyskiwania jakichkolwiek informacji o użytkownikach.
V. PZP przechowuje pliki cookies na komputerach użytkowników w celu:
właściwego dopasowania Serwisów do potrzeb użytkowników;
zapamiętania preferencji i indywidualnych ustawień użytkownika;
tworzenia statystyk oglądalności Serwisów.

VI. Użytkownik posiada możliwość takiego skonfigurowania przeglądarki internetowej, aby całkowicie lub częściowo wyłączyć przechowywanie plików cookies na dysku twardym komputera. Efektem zmiany może być utrata możliwości korzystania z niektórych funkcjonalności Serwisów.

Wykorzystywanie danych

I. Dane zbierane w ramach Serwisów służą do zapewnienia określonych usług naszym użytkownikom oraz do celów administracyjnych i statystycznych, a także do ochrony Serwisów.
II. Dane te nie będą sprzedawane ani udostępniane innym instytucjom lub organizacjom ani osobom, które nie są pracownikami lub stałymi współpracownikami PZP. Jednakże dostęp do danych posiada także firma Google Inc. poprzez wykorzystywanie do celów statystycznych funkcjonalności Google Analytics.
III. Na podstawie informacji uzyskanych w ramach Serwisów, PZP może sporządzać zbiorcze zestawienia statystyczne, które mogą być ujawniane osobom trzecim. Zestawienia takie nie zawierają jednak żadnych danych pozwalających na identyfikację pojedynczych użytkowników.
IV. PZP zapewnia użytkownikom realizację uprawnień wynikających z przepisów art. 32 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.), w szczególności prawo wglądu do własnych danych, prawo odwołania w każdym czasie zgody na przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących, prawo żądania aktualizacji danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania ich danych w przypadkach określonych w przepisach tej ustawy.

Bezpieczeństwo

I. PZP dokłada wszelkich starań, aby chronić Serwisy przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich. W tym celu stosowane są m.in. firewall, urządzenia zabezpieczające serwery, urządzenia szyfrujące oraz fizyczne środki bezpieczeństwa.
II. Serwisy zawierają odnośniki do innych stron internetowych. Rekomendujemy, aby po przejściu na inne witryny, zapoznać się z obowiązującą tam polityką prywatności.

Zmiany

W przypadku zmiany polityki prywatności obowiązującej w Serwisach, PZP zamieści odpowiednią modyfikację na niniejszej podstronie.

©2021 Your Company.

Search