Zaproszenie do spotkania online - PiG Oprogramowanie w zamówieniach publicznych

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Poniżej zamieszczamy treść zaproszenia skierowanego do producentów oprogramowania związanego z obsługą lub przeprowadzeniem zamówień publicznych. 

 

Zamówienia publiczne w naszym kraju od kilku lat zmierzają w stronę rozwiązań informatycznych. Kierunek tych zmian wyznaczają między innymi przepisy prawa, efektywność i szybkość dostępu do przekazywanych informacji. W związku z brakiem szczegółowych informacji na ten temat, pragniemy zaprosić wszystkich twórców, producentów do przedstawienia swoich rozwiązań w zakresie zamówień publicznych. W oparciu o informacje pozyskane ze stron internetowych oraz osób zajmujących się tematyką zamówień publicznych zapraszamy do zaprezentowania swojego produktu, wprowadzonych tam rozwiązań związanych w sposób bezpośredni lub pośredni z zamówieniami publicznymi.

Informacja o sposobie zaprezentowania swoich rozwiązań.

1. Uczestnictwo w bezpłatnym webinarze, który prowadzimy pod marką PiG na stronach Pracowni Zamówień Publicznych (link do wcześniejszych nagrań – spotkań). Zasady uczestnictwa zostały opisane w załączniku do niniejszego zaproszenia oraz omówione na spotkaniu PiG w dniu 16.06.2020 r – link:

https://www.facebook.com/PracowniaZamowienPublicznych

Celem webinaru jest zaprezentowanie szerszej grupie osób produktu, jego funkcjonalności i przydatności w zamówieniach publicznych. Zasady prowadzenia spotkania są identyczne dla wszystkich rozwiązań, które chcemy prezentować, a zakres pytań i tematów jest wcześniej – wg tych samych zasad - podany wszystkim uczestnikom projektu. Spotkanie jest nagrywane – online oraz transmitowanie „na żywo” Fanpage Pracowni Zamówień Publicznych (https://www.facebook.com/PracowniaZamowienPublicznych). Uczestnik projektu może także otrzymać nagranie i wykorzystać je w swojej działalności. Na spotkaniu są podnoszone jedynie te zagadnienia i pytania, które zostały przesłane w niniejszym zaproszeniu. Celem spotkania jest pozytywne zaprezentowanie danego rozwiązania, wskazania dodatkowych źródeł informacji o danym rozwiązaniu.

W trakcie webinarium niedopuszczalnym jest porównywanie swoich produktów z innymi rozwiązaniami istniejącymi na rynku za wyjątkiem bezpłatnej wersji miniPortalu UZP (jeżeli w danym obszarze jest możliwość dokonania takiego porównania). Termin jest ustalany indywidualnie z zainteresowaną osobą. Każdorazowo przed spotkaniem (platforma zoom) jest prowadzone co najmniej jedno spotkanie robocze w celu sprawdzenia łącz, pomocy technicznej w sprawnym przeprowadzeniu prezentacji proponowanych rozwiązań. Przed spotkaniem prosimy także o wypełnienie formularza identyfikującego obszar tematyczny objęty oferowanym rozwiązaniem.  Podanie dodatkowych szczegółów może ułatwić zainteresowanym poznanie danego rozwiązania oraz podjąć decyzję o zastosowaniu danego rozwiązania w jednostce.

Kolejność czynności, które należałoby wykonać, aby doszło do takiego spotkania.

A) Obecnie podajemy pełny obszar tematyczny dotyczący zamówień publicznych (uniwersalny – identyczny dla każdego rozwiązania).

B) Na podstawie otrzymanych informacji zostaje zakreślony obszar tematyczny, który jest możliwy do omówienia na tym spotkaniu. Zostaje przygotowany zestaw zagadnień charakteryzujący Państwa rozwiązanie (w załączeniu – identyczny dla każdego rozwiązania).

C) Ustalamy termin roboczego spotkania na platformie zoom (szczegóły i strona techniczna jest po naszej stronie), gdzie wstępnie testujemy sposób prowadzenia spotkania, możliwości techniczne. Ze względu na ograniczony czas (maksymalnie do 45 minut), w jakim zakresie zostanie on wykorzystany przez daną osobę leży w jej decyzji. Z naszej strony będą przedstawione propozycje możliwych rozwiązań. Jeżeli będzie taka konieczność spotkanie robocze możemy powtórzyć. Zostaje także ustalony przedział czasowy (maksymalnie 45 minut), w którym dane rozwiązanie będzie prezentowane na spotkaniu.

D) W ustalonym przez obie strony terminie zostaje przeprowadzone spotkanie (webinar), na który wyznaczona osoba zaprezentuje rozwiązanie możliwe do zastosowania w zamówieniach publicznych. Zostaną tam także podane informacje kontaktowe, możliwe rabaty czy rozwiązania korzystne dla potencjalnych użytkowników.

2. Możliwość bezpłatnego opisania praktycznych szczegółów swoich rozwiązań na stronie www.pzp.pl w oddzielnym panelu przeznaczonym tylko dla Państwa produktu dotyczącego zamówień publicznych (w załączeniu schemat tematyczny i możliwe informacje).

3. Po spotkaniu prosimy o wypełnienie ankiety zawierającej podstawowe informacje, które zostaną udostępnione na stronie www.pzp.pl. Istnieje także możliwość udostępnienia dodatkowych materiałów związanych z omawianym produktem.

W załączeniu propozycja zakresu tematycznego możliwego do zaprezentowania.  

Bezpośredni kontakt do organizatorów projektu – prowadzących webinar:
Piotr Sperczyński; mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; telefon: +48 602 69 33 15,
Grzegorz Basiński: mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; telefon: +48 791 019 142.

 

Pracownia Zamówień Publicznych
Piotr Sperczyński


tel.: +48 602 69 33 15
e-mail: pzp@pzp.pl

Search